آهنگ رستاک – حال و روز

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
آهنگ رستاک – حال و روز

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رستاک به نام حال و روز

 

DOWNLOAD 320

DOWNLOAD 128

 

lyric مـتــن تـرانـه:

چشماتو بستی بغض کردم

چشماتو واکردی دلم ریخت

تا اخم کردی اشکم اومد

رفتی که برگردی دلم ریخت

هربار با من قهر کردی

قرصای اعصابم عوض شد

اونقدر خوابت دیدنی بود

که ساعت خوابم عوض شد

 

شاید منو دیوونه کردی ، که عاشق این حال و روزم

آتیش کشیدی زندگیمو ، چیزی نگو راحت بسوزم

♫♫♫

بارونی سفید و شال خاکستری تو دوست دارم

باور نکن دیوونگی مو ناباوری تو دوست دارم

هنوز بعد این همه سال میبینمت دست پاچه میشم

زل میزنن چشای آبیت، غرق دوتا دریاچه میشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب: Haal O Rooz, Rastaak, Rastaak Haal O Rooz, آهنگ جدید حال و روز, آهنگ جدید رستاک, آهنگ جدید رستاک حال و روز, حال و روز, دانلود آهنگ جدید حال و روز, دانلود آهنگ جدید رستاک, دانلود آهنگ جدید رستاک حال و روز, رستاک, رستاک حال و روز,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب